sommar

Första juni är äntligen här, nu är det sommar på riktigt. Idag vaknade jag runt 11 och gick upp och gjorde en smoothie och satt vid poolen och åt frukost, sen åkte jag till stan och shoppade lite söta klänningar och lite andra små saker.

Nu ska jag snart hem till Sandra och grilla med hennes familj, hennes pappa kom precis hem från en affärs resa i Dubai så vi ska fira att han kommit hem sen ska jag väl hem relativit tidigt, skola imorgon ju :) ¨

maria har nu åkt till rhodos och hon hann inte skicka bilderna men jag ska försöka fixa dem på ngt sätt :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

assssååh du jag äslakar deii gumman, jag vet att du e spräckt men det gör inget

2008-06-01 @ 19:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0