första inlägget

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, jag har skaffat blogg. Jag är en sån människa som läser blondinbellas och kissies bloggar bara för att skratta men sen kom jag på att det är ju hur smart som helst att skriva blogg man kan ju bli rik?
Okej jag medger att man måste få extremt mycket läsare för att kunna få chansen att tjäna pengar på det men jag lovar alltså Blondinbella borde se upp för här komme rjag och om två år är jag garanterat sveriges största bloggare om jag känner att detta är något jag brinner för.

Imorgon är vi lediga i skolan eftersom treorna tar studenten, grattis. så nu ahr precis maria varit här och druckit lite vin och snart ska vi till en vän i vasastan på liten fest, ska bli riktigt trevligt, skrive rmer om det och lägger kanske även upp lite bilder bara för att.

Kommentarer
Postat av: e

åh gud vad jag älskar din blogg! det är ju helt sjukt! du slår ju blondinbella så hårt gumman!!!!

2008-05-29 @ 10:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0