Student

Idag var jag på min kusins student utspring, skulle ha åkt med på flaket men jag kände att jag inte skulle hinna eftersom jag ska på flera mottagningar idag. Efter det åkte jag och maria till stan och på pressbyrån vid norrmalmstorg stod jag bakom blondinbella i kön, hon stod och pratade om manikyr med sin kompis, suck. Hon tittade på mig ganska mycket eftersom jag stod och stirrade:P tror nog hon kände sig lite hotad, hallå jag är ju typ hennes största konkurrent liksom haha. Sen åt vi glass och tittade på lite flak vi blev även medbjudna att hoppa på ett flak men tackade nej.  Nu ska jag gå på två mottagningar sen ska jag på hem till mig och bada lite i poolen och dricka te med sandra mysigt ska de bli:) 

Imorgon ska jag och sandra ha middag för hanna och maria eventuelt eftersom dem åker till rhodos och jag och sandra ska bo själva i ett hus i tre veckor nu så de passar sig ganska bra att ha middagen där då, sen ska vi på fest:) laddar upp bilder imorgon troligtvist:)

igår var förresten misslyckat vi åkte och fikade istället, mysigt det med ioförsig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0